Atom_Universe Alpha [Atom_Universe]
1号館 2011-01-23 2013-01-09
2号館 2013-01-09 2014-06-01
3号館 2014-06-01 2015-09-15
-->ps-home 後継候補一覧 ときどき更新していますので前にご覧になった方もあらためて御覧くださいvirtual worlds after ps-home
Atom_Republicからの公式発表です。2015.10.22
かいつまんで訳しておきます。
数日後にAtom_Universeのアルファ版を公開します。ただし初期アカウントは寄付したひとのうちメールで連絡の取れているかたに限ります。まずPC板から公開し、ps4板はそのあとになります。アルファ版はまだ開発途中でバグがあります。参加者はテバグに協力していただきます。
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Atom_Republicからの公式発表です。2015.10.22
かいつまんで訳しておきます。
数日後にAtom_Universeのアルファ版を公開します。ただし初期アカウントは寄付したひとのうちメールで連絡の取れているかたに限ります。まずPC板から公開し、ps4板はそのあとになります。アルファ版はまだ開発途中でバグがあります。参加者はテバグに協力していただきます。
We realize everyone is very excited about the Alpha release of Atom Universe; we are just as excited to bring Atom Universe to you! Over the next few days we will be sending out emails to those backers that qualify to participate in the Alpha; each backer will have the choice to participate either, on PC through Steam or on PS4 through the PlayStation Network. We will be releasing the Alpha in stages; the first stage will be the release of the PC version through Steam. The next stage will be the release of the PS4 version, which we expect to have ready soon. If you are a qualified backer, once you have replied to our email notifying us of your choice, you will receive a key code to allow you access. *Only one Key Code per backer donation.
If you are participating in this Alpha, we urge you to please keep in mind that an Alpha is a testing stage, not a fully working game, so there will be many issues, bugs and problems we will need to work through together. (For instance, currently the build for PC on Steam is a development build, i.e. it shows debug text and is a bit slow.) We just ask for your patience, and assistance in helping us improve Atom Universe by reporting any issues on our Atom Universe forums at www.atomuniverse.net.
We would like the community to understand that game development at this early stage is complicated and there can be unanticipated and unforeseen issues that lead to creating delays in the process. We are working hard to make AU a high quality game for the community.Thank you all for your understanding. We’re all on this creative journey together and whilst there may be some unexpected bumps and delays, we cannot wait to show you how far we’ve come.
2015-10-24 01:04
コメント(2)
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これはいい兆しかもしれませんね。
いずれベータ版が始まるかも。
by シェス (2015-10-27 22:56)
シェスさんお久しぶりです
はい 順調に行けば、ですね
以前のデモ版にはかなりたくさんの
不具合が見つかっていて、今回のアルファも
バグつぶしのためなので、ベータまではまだしばらく
かかるものと思います。
by arianne (2015-10-28 06:05)